Na rijp beraad en veel strategisch gekader. Met missies, visies en meerdere SWOTs in de hand en onze doelgroep scherp gedefinieerd, was er geen andere optie meer mogelijk. Het was tijd voor een Content Collective magazine over ….content! Na de planfase, volgde de doe-fase. Dat ging voorspoedig en nu lees jij op Contenteer: het magazine over alles rondom content.

Wat vind je hier?

Allereerst natuurlijk artikelen over contentstrategie, contentorganisatie, contentcreatie en contentmarketing. We zijn een magazine, dus dat spreekt voor zich. Daarnaast willen we het leven van iedereen die met content bezig is ook gemakkelijker maken. Dat doen we door het bieden van tools, downloads, templates en binnenkort ook korte online cursussen waarvoor je je gratis kunt aanmelden.

Waarom doen we dat eigenlijk?

Wij houden van content. Wij houden van mooie content. Wij houden van content als vak. Wij vinden ook dat het een vak is. Zoals bij elk ander vakgebied heeft ook content een eigen plek nodig waar vakidioten elkaar over de bol kunnen aaien en de tent uit kunnen vechten (plus alles daartussenin). Met als gedeeld belang nog meer professionalisering voor de contentexpert (van verscheidene pluimage) en zijn dagelijkse werk.

Jesses, ik word er enthousiast van…hoe kan ik meedoen?

Door ons te bookmarken (doen mensen dat nog?), te volgen via Twitter, Facebook en/of RSS en door mee te praten over de onderwerpen die we hier opwerpen. Ben je contentmarketeer, contentstrateeg, contentmaker, contentfilosoof, contentproducent of op een andere manier structureel bezig met content? Denk je wat aan het werkveld toe te kunnen voegen met jouw opinie, kennis of scherpe vragen in artikelvorm? Dan is bloggen bij ons misschien ook wel wat voor jou.

Feestelijk en dus…oneliners

Terug naar de kern: we zijn live en dat vinden we het einde. Omdat we zo blij zijn, willen we aan één van onze nieuwe lezers (en dat zijn jullie allemaal) een leuk presentje geven.

Vertel ons in één zin waarom content belangrijk is. De beste oneliner wint een hipster-starterpakket.

Want jij vindt Contenteer al cool, voordat we mainstream zijn. Inclusief hipstersnor, hipsterbril en -pijp!

Accessoires die je van het ene op het andere moment in een hipster veranderen.

Accessoires die je van het ene op het andere moment in een hipster veranderen.

Daarnaast win je natuurlijk eeuwige contentroem, de enige roem die echt telt.

We hopen dat je meedoet, maar meer: we hopen dat je ons vaak komt lezen en ons deelt met al je contentvrienden. Het is aan!


4.687 keer gelezen Geschreven door en
17 comments
Xaviera Ringeling
Xaviera Ringeling

De winnaar wordt deze week geselecteerd. Tot vrijdag kun je nog je eigen quote toevoegen!

Rianne
Rianne

Content bindt je publiek

Freya Elders
Freya Elders

Ik ben altijd te lang van stof, maar voor zo'n hipster pakket is het natuuuurlijk het proberen waard! Hier dus mijn one-liner: "Goede content voor een goed verhaal" - En natuurlijk hartstikke mooi, dit platform!!

Natalie
Natalie

Content is king! Oh wacht... moest zeker origineel zijn ;-)

yvonnes
yvonnes

content=communicatie=costumors

Joshua Spijker
Joshua Spijker

Onder het mom van: beter goed gejat dan slecht zelf bedacht hier een paar oneliners die ik gaaf vind, ook al slaan ze misschien meer op tekst-content dan beeld-content: - "A word after a word after a word is power" - Margaret Atwood - "You can make anything by writing" - C.S. Lewis - "A bird doesn't sing because it has an answer, it sings because it has a song" - Maya Angelou Zo, dat is een gejatte start. Ik kom er nog wel op terug als ik een meer originele bijdrage heb. ;-)

Bjorn
Bjorn

nais, volgens mij is er nog geen vergelijkbaar platform

Ruurd
Ruurd

Content: Wat er in zit komt er uit!

Bouke
Bouke

De klant kiest voor degene met het beste antwoord op zijn vraag. Jouw content is jouw antwoord.

Danny Philippi
Danny Philippi

Ik open de strijd met mijn content-levensmotto die ik al sinds dag één uitgelicht op LinkedIn en Twitter heb staan: ❝Good content is good marketing. Regardless of the platform.❞ Als het echt een 'oneliner' moet zijn schrap ik het laatste gedeelte en houd ik het bij: ❝Good content is good marketing.❞ Let the hipster games begin!

Marsha
Marsha

Waarom is content zo belangrijk? Content karma: Hoe meer waarde je toevoegt, hoe meer er naar jou terug komt...

Esther
Esther

Hmm.....voor onliners moet je niet bij mij zijn, maar....wel van harte gefeliciteerd met dit nieuwe magazine. Tof!

Xaviera Ringeling
Xaviera Ringeling

Dank je, ik ben ook erg blij. Ik miste contentgirls toch wel een beetje ;)

Trackbacks

  1. […] Now Reading Contenteer is live. Hoe feestelijk is dat? NextPrev […]